30 Eylül 2015 Çarşamba

VENÜS İLE TANIŞMAMIZ...

               Artık kararlıydık evet biz 4 kişilik bir aileydik fakat bir üyemiz daha olmalı buda küçük bir bebek .Merak etmeyin doğurmaya karar vermedim:) Bize iki abisiyle beraber gelen Venüs pamuk yumağı siyah burunlu  küçük kız .Adını Köpük mü? Pamuk mu? koysak diye düşündük çok hafif ve yumuşacıktı.


Onu bize veren iki gence çok teşekkür ediyoruz.
Hala onu takip ettiklerini başlarından atmak için vermediklerini biliyorum .
Bu yüzdende Venüs 'e Instagram hesabı açtım (Venus3428)
Bebeğimin resimlerini koyduğum saniyede beğeniyor Onur ağabeyleri ikisinin adı da onur :) bize vermelerinin sebebi de evde barınak dan aldıkları omurilik birleşmesi rahatsızlığı olan  başka bir Golden var ve ona Venüs küçük olduğu için rahat vermiyormuş yani zorunluluktan.. .

Ped arkadaşıma koymuşlardı.çok isteyen olmuş , istenmez mi? bir bakar mısınız ?Aile oluşumuz daha önceki oğlumuza olan sevgimizden bizi tercih ettiler Ee bir kızı bin kişi ister bir kişi alır diye boşuna dememişler :)

Venüs isminde onlar koymuştu bizde değiştirmedik bize geldiğinde daha 2 aylıktı ufak bir kız ben onun yüzüne baktığımda köpek gibi görmüyorum küçük bir kız çocuğu gibi geliyor .Bazen burnu çok ıslak oluyor uykudan uyandığında o zaman burnu akan çocuklara benzetiyorum  mendil alıp burnunu silesim geliyor :).iki aydır bizimle beraber . Eşimle çocuklarla konuşurken kullandığımız tek cümle  "çok tatlı ama ya". "Venüs halıya kakasını ,yaptı ama çok tatlı ya " ."Venüs ayakkabıyı kemirmiş ,çok tatlı ya " "kaka yapmış o nasıl bir koku, çok tatlı ya"

ilk geldiğinde çok ürkekti bize alışana kadar hep bir şeylere arkasını dayayarak yada altına saklanarak uyuyordu .....


5 yorum:

  1. Çok sevimli ,çopk tatlı yaaa
    Umarım uzun ömürlü ve sağlıklı bir hayat sürer .

    YanıtlaSil
  2. inşallah uzun olur tekrar üzülmeyiz ,ama çok tatlı yaa :)

    YanıtlaSil
  3. "Ama çok tatlı yaa" :D
    Nereden tanıdık geliyor?? Benim "ASV (Allah Sevgisini Veriyor)" demem gibi olmuş gülümseyerek okudum ve mıncıklama istedim o pamuk Venüs'ü :)
    Ne iyi etmişsiniz, aileniz daha da kalabalıklaşmış ne güzel :)

    Biz bir çocukla baş edemeyerek 3 kişiden öteye gitmeyi şu an düşünemiyoruz, ilerde ne olur bilmem :)

    Çok samimi bir bloğun var, şu an en başta olan yazın hakkında yorum yazmak istemedim çok üzüldüm ama bir şey diyemedim ;( Çok duygusallaştım ben.. Bakamıyorum bile ne haberlere ne başka yerlere ;( Mekanı cennet olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ve samimi yorumunuz için teşekkür ederim hoş geldiniz çok tatlısınız :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim bu sıcak hoşgeldin için :)

      Sil